maandag 29 april 2013

Let me introduce myself!

Hey there!

Al jaren loop ik rond met de gedachte 'ik ga een blog maken'. Nou dit is dan het moment, mijn eerste blog. En dit doe ik samen met mijn beste vriendin Loes. We zijn al sinds kleuters vriendinnen en kunnen niet meer zonder elkaar. Vanwege de zelfde interesses ( fashion, beauty, lifestyle, fotografie enz. ) kunnen wij er vast wel wat van maken!


Het is wel handig om te weten wie wij zijn dus ik zou mezelf even voorstellen; ik ben Mariëlle Sinck en kom uit Arnhem. Eigenlijk een dorp ernaast maar dat is niet zo bekent ( Elst ). Ik hou van Arnhem, je kan er leuk winkelen & uitgaan. Maar begin het stiekem wel een beetje zat te worden. Maargoed ik heb mn hele leven nog voor me want ik ben pas 19 jaar. Ik volg de opleiding toerisme en zit in het 3e leerjaar. Hierna wil ik HBO gaan doen aan de Amsterdam Fashion Institue oftewel AMFI. Tenminste, als ik aangenomen word natuurlijk. Dit is ook een extra reden van het starten van deze blog. Ik hoop dat ik mezelf goed kan inspireren en vooral mijn volgers, maar dat komt vast wel goed!

XX Mariëlle.

3 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik kom heeel soms in Arnhem, omdat mijn oom en tante daar wonen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! :D Ik woon vlakbij Arnhem, Rhenen.
    Ik volg jullie!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker leuk om je ideeën en inspiraties hier in een blog kwijt te kunnen!
    Leuk, succes met jullie blog!!

    BeantwoordenVerwijderen