dinsdag 30 april 2013

Props to Bea- haar hoeden vs. onze hoeden

Vandaag is het dan zover; Nederland is een koning rijker. Dat klinkt toch wel weer een tikkie anders: 'We hebben een koning!' De uitspraak 'achter elke man staat een sterke vrouw' komt nu zeker tot zijn recht. Maxima gaat het vast fantastisch doen!

Máár, Beatrix zullen we nooit vergeten. Wat is het een lief mens. Ik sluit me aan bij wat velen voor mij al hebben gezegd. Ze was een moeder voor het volk. Én ze droeg de meest prachtige hoeden! Daar wil ik dan ook even bij stilstaan. Laten we nog even genieten van een selectie van haar mooiste hoeden.
Wat ik mij dan afvraag; waar laat ze al die hoeden?


lees verder voor leuke hoeden voor 'ons simpele burgers', ahum.
Ja, zijn ze niet prachtig? De creaties op het koninklijke hoofd van onze voormalige koningin zijn altijd weer een feestje om te zien. Helaas zullen ze ook wel een vermogen kosten. Ze passen dus niet echt binnen ons budget. Daarnaast zijn de hoeden natuurlijk voor speciale gelegenheden. Je gaat er niet zomaar mee naar school, laat staan naar je werk.

Daarom hier wat hoeden die én binnen het budget vallen, én draagbaar zijn!



Wat vind jij van de hoeden van Beatrix? Welke hoed zou je zelf kopen?

xx Loes

1 opmerking:

  1. Ik ben toch meer fan van de budget hoedjes, meer mijn ding :) Nummer 5 van de H&M vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen