dinsdag 7 mei 2013

gespot - 6 paar schoenen

Och, wat is het weer verleidelijk. In elke schoenenwinkel zie ik prach-ti-ge pareltjes staan.
Maar omdat mijn schoenenrek het al zwaar heeft, en vele schoenen ergens anders moeten huisvesten, doe ik het hem niet aan om er nog een paar bovenop te laten logeren.
 
Hieronder daarom 6 paar schoenen die nu vers in de schappen van de winkels liggen.
Ik kwijl er in ieder geval bij weg. Wat vind jij ervan?
 
 
1. roze gymp met dikke zool - Pieces
2. bleached vans - Vans
3. bruine studded gymp met dikke zool - Jeffrey Campbell
4. flatje met panterprint - Minnetonka's
5. Timberland look-a-like - Kiss My Feet
6. zebra air force - Nike
 
xx Loes

2 opmerkingen:

  1. Zoek nog steeds de perfecte Timberland (look al likes), maar als ik ze pas zien ze er telkens zo lomp uit haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die Timberland look-a-like is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen